+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu
Gizliyara Güncel Konu Arşivi ve Ev Ödevleri Forumunda Burun büyümesi nedenleri Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Cevap: burun büyümesi nedenleri

    aynen kardeş bende aynı bir taraftan bakıyorum duzgun duruyor diğer taraftan buyuk duruyor ne yapacagım bilmiyorum ilerisi için estetik dusunuyorum ..
    Cevap: burun büyümesi nedenleri frmacil sayfa 2iki Cevap: burun büyümesi nedenleri

  2. Ziyaretçi
    arkadaşlar aranızda laz olanlar yani karadenizli olanlar varsa çok normal bu sizin karadenizli olduğunuzu gösterin bunun için şikayet etmeyin benimde büyüyordu doktora gittim laz olduğum içinmiş ama laz olmayanlar ergenlik çağına giriyorlarmış ergenlik çağını geççtiyseniz ve laz değilseniz doktora başvurun kemiğiniz çıkmış olabilir




  3. Ziyaretçi
    aynen kardeşim bende kendimi öldüresimgelio :(




  4. Ziyaretçi
    arkadaşlar boyum 1.84 burnum büyük sağdak bakılınca burnum normal soldan bakılınca fil burnu gibi ilerde estetik düşünüyorum fazla kafanıza takmayın durumunuzu anlıyorum bende çok kafama takıyorum ama burnu büyük olanin zikide büyük olur derler

  5. Ziyaretçi
    vala kardeşim hepinizin anlattıkları enteresan ve komik.gükmeden almadım kendimi.şöyle bir olay anlatayım size.daha doğrusu birkaç olay.biz köken olarak karadenizliyiz.ee malum karadenizlilerin burnuda aqzıcık uzun olur DD.babam ve 3 amcamın burunları çok büyüktür.yaw arkadaş bukadarmı büyük olur.büyük işte.eskiden köyde yaşıyolar tabi.hepsi bekar.daha tv yeni çıkmış köyde 1 tane tv var.herkes oraya toplanıp fatma giriğin türkan şorayın filimlerini izlermiş.filim başladığı zaman babam ve amcamlar yüzlerini kapatırlarmış.yaw niye kapatırlar diye sormayın işte.sanki fatma girik türkan şoray adamların yanındaymışda onlarda burunlarından utanıyorlarmış.babam anlatırdı bunu.çokda gülerdik.birgün babamla otöbüsteyiz.ama otöbüs kalabalık tabi.adamın biri otöbüse bindive ilerlemeye başladı.babam tabi iri yarı adam kaplamış otöbüsün yarısını ve adam geçemiyo.adam dayanamadı en sonunda ve aynen şöyle dedi ;amca şu BURNUNU ÇEKDE Bİ GEÇEYİMMMMM ))))

  6. Ziyaretçi
    çok zayıfım burnum uzun dertliyim

  7. Ziyaretçi
    arkadaşlar 16 yaşındayım etrafımdaki insanlara bakınca direk burunları dikkatimi çekiyo çünkü benim burnumda uzun ve etli aynaya bakınca anlıyorum evrim geçirdiğimi eskiden fındık kadar burnum vardı şimdi kafayı yedim ben yandan önden burnum 3.5 cm çok büyük ak babamınki benimkinden daha büyük ama babamın yüzü çok büyük o yüzden belli olmuyo yani benim sormak istediğim şu benim burnum çok büyük yüzümde ilerde büyürmü çünkü büyürse burnum tam oturcak büyümesse estetik düşünüyorum hergün aynaya geçip burnuma bakıyorum burnum benden önde gidiyo diye dalga geçiyor babam lan sıkıldım evdekilerin alay konusu olmaktan bari estetik yapana kadar bişey söyleyinde kendimize güvenimiz gelsin

  8. Ziyaretçi
    aynı sorun bendede var yardım

  9. Ziyaretçi
    Mesajımda sizlere belirtiyorum.burnum büyuk diye sakın estetik yaptırmayın.estetik günahtır.şeytana uymayın.çünkü şeytan Allaha secde etmeyip Allahın yarattıklarını değiştirmek ister.yani Allaha karşı gelmek yani allahın yarattığı bir düZeni bozarsanız çok büyük günah olur. sizlere tavsiyem estetik yaptırmayın.bırakın burnunuz büyük olsun ne olacak .bi hayırı vardır kesin.şimdi gelelim benim burnumla ilgili düşüncelerime.
    Benim burnumda büyük. ama biraz kilolu olsam çok kötü durmaz. çok zayıfım gerçekten. zayıfım çünkü iştahsızım.yani zayıf olunca herşeyim kötü oluyo.mesela kol bileklerim cok küçük.7, yaşındaki çocugun bileklerindende küçük zayıf kollarım.yani benim tek sorunum burun degil.biraz şükredin.kilom az olunca burun çok büyuk gözüküyor. boy 180 kilo 55 yas 15. düşünün artik kilomu ;( burnum büyük ve zayif olunca 2x büyük gözüküyo.tek tesellim kilo alınca birazdaha güzel gözükecek burnum.arkadaşlarında burnu aşagi yukari benim gibi masallah kilo olunca kötü gözükmüyor. Allaha emanet olun

  10. Ziyaretçi
    yaa sabah kaltığımda burnum birden değişti büyümüş yaaaa nasıl oldu :( off yaaaaaa :'( doktora gitmelimiyim yoksa ergenlikde olduğum için mi ?b

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu


burun büyümesi,  burun nasıl küçülür,  burun neden büyür,  burun büyümesinin nedenleri,  burun uzaması