+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 345678 SonuncuSonuncu
Savunma Birimleri ve Polis Teşkilatı Forumunda Polis Özel Harekat Nasıl Olunur? Özel Harekat Kursu, Özel Harekat Polisi Olmak Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Fatma
    Administrator

    Cevap: Polis Özel Harekat Nasıl Olunur? Özel Harekat Kursu, Özel Harekat Polisi Olmak

    aradaşlar şimdi ben lisede okuyorum 9.sınıf eger ben lise 12 de polislik sınavlaragirsem kazansam vede polislik üzerine okursam polis olabilirmiyim bide özel harekat polisi olabilirmiyim ille pöh olmak için poliklik okulunu okumuş olmamış mı gerekiyor lise olarak ?
    Liseden sonra polis akademisini okursanız polis olabilirsiniz.
    Cevap: Polis Özel Harekat Nasıl Olunur? Özel Harekat Kursu, Özel Harekat Polisi Olmak frmacil altıncı 6 sayfa Cevap: Polis Özel Harekat Nasıl Olunur? Özel Harekat Kursu, Özel Harekat Polisi Olmak

  2. Ziyaretçi
    Mesela ben endüstri meslek lisesinde okuyorum.Normal bir lisede.Özel harekatçı olmak için illa askeri veya polis lisesinde filan okumama gerek yok değil mi ?

  3. Ziyaretçi
    Arkadaşlar ben uzman ÇAVUŞ selçuk dost un köylüsüyüm ben pöh olacam ve intikamımı alacam 8.sınıfa gidiyom nasıl olabilirim yardım ederseniz sevinirim ne yapabilirim simdi

  4. Ziyaretçi
    Denizcilik Lisesi mezunu kız öğrenci PMYO 'luna başvuru yapabilir mi?

  5. Ziyaretçi
    Yurt dışında doğup büyüyen 16 yaşındaki çocuğun polis Koleji'ne katılımı olabilir mi,

  6. Ziyaretçi
    Yurt dışından Türkiye'ye dönüş yapan çocukların polis Koleji'ne gitme şansları yada şartı nedir .

  7. Ziyaretçi
    ben gönüllü özel harekat polisi olmak istiyorum canla başla kimse yardımcı olamazmı

  8. Ziyaretçi
    Abi bende bunu soruyorum kimse bilmiyormu bunu ya bu nasil iş biri bi bilgi versin

  9. Ziyaretçi
    Ben 17 yaşındayım luseyi dısardan okuyorum ayrıtaten mesleki eğitim merkezine gidiyorum kendi mesleğim endustriyel bakım onarım babamla beraber kendi dukkanımîz var sonradan jara verdimki ozel harekat polisi olmaya bunun icin neler yapmam gerekiyo sağlıkla alakalı hic bi problemim yok
    dovus lisansımda var sakaryalıyım neler yspmam lazım

  10. Ziyaretçi
    Merhabalar benim sorum pöh ile ilgili değil. Ben Akademiye başvurup eğer mezun olursam cinayet, narkotik veya temden birinde çalışmayı çok istiyorum. Bunlar için ne gerekir. Özellikle cinayet büro için ?

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 345678 SonuncuSonuncu


özel harekat polisi nasıl olunur,  özel harekat nasıl olunur,  polis özel harekat nasıl olunur,  pöh nasıl olunur,  özel harekatçı nasıl olunur