+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 245678910 ... SonuncuSonuncu
Sağlık Merkezi ve Sağlık Bilgileri - Haber Forumunda Yaşa Göre Tansiyon Değerleri Kaç Olmalı Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Cevap: Yaşa Göre Tansiyon Değerleri Kaç Olmalı

    19 yasindayim kilom 57 boyum 1,63 tansiyonum 106/71 gozum surekli atiyor seyiriyor sebebi nedir ?
    Cevap: Yaşa Göre Tansiyon Değerleri Kaç Olmalı frmacil yedinci 7 sayfa Cevap: Yaşa Göre Tansiyon Değerleri Kaç Olmalı

  2. Ziyaretçi
    28 yasindayim boyum 154 kilom 55 tansiyom 93.0. 5.0 cok halsizim basim agriyo surekli ondanmidir

  3. Ziyaretçi
    Yaşım 17 kilomda 51 tansiyonum 9/6 çıkıyo normal mi?

  4. Fatma
    Administrator
    19 yasindayim kilom 57 boyum 1,63 tansiyonum 106/71 gozum surekli atiyor seyiriyor sebebi nedir ?
    tansiyonunuz normal. Gözünüz rahatsız ediyorsa bir doktora görünün.

  5. Fatma
    Administrator
    28 yasindayim boyum 154 kilom 55 tansiyom 93.0. 5.0 cok halsizim basim agriyo surekli ondanmidir
    Geçmiş olsun, evet olabilir. Tansiyonunuz biraz düşük.

  6. Fatma
    Administrator
    Yaşım 17 kilomda 51 tansiyonum 9/6 çıkıyo normal mi?
    Tansiyonunuz düşük. Ama yaşınız için normal sayılır.

  7. Ziyaretçi
    65 yaşındayım büyük tansiyon9 küçük 6 normalmi

  8. Ziyaretçi
    yaşım 15 180-97 oldu şimdiye kadar kimse nedenini bulamıyor

  9. Ziyaretçi
    Yaşım 15 kilom 60 boyum 1.68 tansiyonun sürekli 120 ve 140 oluyo genellikle 120 tansiyonum nasıl bi şikayetim yok

  10. Ziyaretçi
    ben burçin benim tansiyonım iki gündür 9 5 çıkıyo normalmi

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 245678910 ... SonuncuSonuncu


tansiyon değerleri tablosu,  yaşa göre tansiyon değerleri tablosu,  tansiyon değerleri,  yaşa göre tansiyon değerleri,  tansiyon kaç olmalı