+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 57891011121315 ... SonuncuSonuncu
Okul ve Eğitim ve Yurtdışında Eğitim Forumunda Türkmenistan yaşam ve çalışma Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Cevap: türkmenistan yaşam ve çalışma

    Bence bütün yabancılar Türkmenistandan hemen kaçmalı ve tüm ülkeler ülkelerindeki tüm Türkmenleri hemen ülkelerinden kovmalı. En doğrusu bu değilmi? Bence en doğrusu bu. Hemen bugün uygulanmalı bu.
    Cevap: türkmenistan yaşam ve çalışma frmacil onuncu 10 sayfa Cevap: türkmenistan yaşam ve çalışma

  2. Ziyaretçi
    Katrınla gidersen bile karın olduğunu anlayana kadar ona opu muamelesi yapabilirler. Çok derin ve sert tartışmalara bile gidebilir iş zaman zaman. Çarşısı pazarı bol, meyvesi bol fiyatlar türkiyeye yakın. İnsanları konusunda yorum yapmıyım moralleri bozmıyım. Evrimini tam tamamlayamamış insanlar diyim sadece. Geceleri karınla gideceğin bar, club sen bilirsin ama genelde giden kadınlar parayla çalışan kadınlar. Meknanların durumu bu. Restaurantlar var 22.00 itibariyle hesap getirirler 22.30 itibariyle dışarı çıkarsın çünkü kapanıyor. Çok can sıkıcı sosyal hayat. Ama evli insanların evliliklerini en güzel yaşayacakları yer diyebilirim Burada türk okulları var. Bazıları feto okulu. Duruma göre seçersiniz okulunuzu. Ama hayat sessiz sakin ve sıkıcı onu söyleyebilirim

  3. Ziyaretçi
    Arkadaşım 1 seneden fazladır burdayım. Çok mecbur değilsen asla gelme. İyi anlatanlar muhtemelen savunma psikolojisindeki Türkmenlerdir. İşin paran iyi değilse gelme başka seçeneklerin varsa git oralara. Burası Libyadan iyi çünkü gideceğin club, bar, istediğin zaman bi bira içip kafa dağıtma durumun olsa da açık hava cezaevi. Kültürü yaşam tarzı biz türklere göre asla olmadığı gibi birde yabancıları çok bunaltıyorlar. Helek kızarkadaşınal evli değilseniz asla gelme başın felaket belaya girer kendini 3000-4000 dolardan aşağı bi parayla polisten kurtaramazsın. Karşılaştırma yapıyım. Bakü, dubai, katar. mısır, cezayir, sudan burdan iyi. Libya iyi değil. Türkiye yi kıyaslayamıyorum bile burayla.

  4. Ziyaretçi
    Şu an Türkmenistandaysan bir güncel yorum daha almak isterdim senden )))))))

  5. Ziyaretçi
    6 ay kaldım demokrasının olmadıgı geri kalmış bir ülke insanlar türkleri pek sevmezler TAKSİYLE BİNERKEN 5 MANATA ANLASIRSIN İNERKEN NE İSTERSE VERMESSEN POLİS CAĞIRIR POLİSE EN AZ YÜZ DOLAR RÜSVET VERİRSİN devlet başkanı bıryere geldığinde o bölgedeki turklerı camdan bile baktırmazlar adam tam bir diktatör esad saddam yanında melaike vize vermiyo birdefa türklere

  6. Ziyaretçi
    Arkadaşlar iş için önümüzdeki aylarda KÖNEÜRGENÇ şehrine gideceğim orada acaba market ve kiralayabileceğim evler varmıdır yoksa herkesin kendi evinin olduğu,kirada evlerin olmadığı bir yermidir? Cevaplarsanız çok sevinirim çünkü hiç bir yerde Köneürgenç ile ilgili bir bilgi bulamadım..

  7. Ziyaretçi
    valla onu bunu bilmem tek bildiğim taksicilerin lafı dostum kız gerekmi

  8. Ziyaretçi
    Arkadaşlar. Benim merak ettiğim, Türkmenistan'da mal sahibi olabiliyor muyuz? Arazi,ev vs. sadece çalışmak için değil orada yaşayabiliyor muyuz?

  9. Ziyaretçi
    Ben eşimin işi nedeni ile 1 sene kaldım bir bayan olarak söylüyorum çok ama çok sıkıntılı yasaklarla dolu bir ülke, adım başı polis ve ruşvet ülkesiçoğunlukla kadınları çalışıyor erkekleri bütün gün votka içiyor ve geneli çalışmıyorlar.Zaten ülkede çalışacak da biryer yok hepsi türk inşaat firmalarında çalışmak için can atıyorlar kadınlarının da tek derdi ordan bir türk erkeği ayarlayıp ya polisle işbirliği yapıp erkekle kendini yakalartırıp ruşveti paylaşmak yada evlenip türkmenistan dan kurtulmakorada çalışan türk erkeklerine diğer arkadaşları gider gitmez bu uyarıyı veriyor ama bizimkilerde uçluruna sahip çıkamayınca ya yüklü bir ruşvet veriyorlar yada deport ediliyorlartürkleri kazıklamak için her pisliği yapmaya çalışıyorlar 3-5 manat için her katekulleyi yapabilirler kendi başkanlarından çok korkuyorlar kendi aralarında bile onun hakkında asla konuşmuyorlar adını bile anamıyorlar çünkü para için birbirlerinin laflarını bile satıyorlar kimse kimseye güvenmiyor akraba olsalar bilepolisten korktukları için kimseye dalaşmıyorlar ülkede suç işlenmiyor çünkü polis korkuları çok büyük artık polis neyapıyorsa onlara bilemiyorum cezalarını, kadınları çok şirret polis korkuları olmasa suç işleyecek potansiyel hepsinde çok yüksekanlatacak çok şey var ama şimdilik bukadar

  10. Ziyaretçi
    dostum harbiden haklısın ama görme konusunda bi gayratet doktoragit

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 57891011121315 ... SonuncuSonuncu


türkmenistanda yaşam,  türkmenistan gece hayatı,  türkmenistanda yaşam şartları,  türkmenistan yaşam,  türkmenistanda gece hayatı